Forside > aktiviteter > Naturfagligt projektforløb - "Atmosfærens betydning og energistrømme"

Naturfagligt projektforløb – “Atmosfærens betydning og energistrømme”

Naturfagligt forløb - "Atmosfærens betydning og energistrømme"
I naturfagene biologi, fysik/kemi og geografi skal eleverne på forskellig vis stifte bekendtskab med atmosfærens sammensætning og betydning. Fokus i dette projektforløb er en naturfaglig undersøgelse, der gør det muligt gennem en praktisk undersøgelse at belyse nogle af de spørgsmål, der rejser sig i arbejdet med “Atmosfærens betydning og energistrømme” og de læringsmål, som eleverne sammen med lærerne sætter.
Undervisningsaktivitet
Partner: Udarbejdet af: Erland Andersen, Nikolaj Bunniss og Lisbet Scheel-Hinke Tak til naturfagslærer Flemming Nielsen, Sankt Annæ Gymnasium, grundskoleafdelingen, Valby for afprøvning af forløbet.

Kategorier

Niveau: Udskoling
Fag: Biologi, Fysik/Kemi, Geografi
Varighed: 10-20 lektioner

Andre aktiviteter:

Skip to content